بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


مطبوعات در روز بعد از شکست بحرین / انعکاس برد ایران در رسانه های خارجی

                               

 

روزنامه بحرینی «الوسط» در گزارشی از مسابقه سه‌شنبه شب تیم ملی این کشور مقابل ایران در ورزشگاه آزادی، تاکید کرد که بحرین متحمل شکستی تاریخی شد.

الوسط نوشت: تیم ملی بحرین متحمل شکست تاریخی سنگینی 6 بر صفر مقابل ایران شد.

این روزنامه بحرینی تاکید کرد: تیم ملی ما [بحرین] یکی از بدترین بازی‌های سال‌های اخیر خود را به نمایش گذاشت که تاوان آن، شکست سنگین 6 بر صفر بود که همه محافل ورزشی آسیایی را غافلگیر کرد.

الوسط افزود: این شکست، فوتبال بحرین را به زمان شکست‌های سنگین در دهه ۷۰ برد؛ به طوری که این نتیجه از سال 1974 در تهران در چارچوب بازی‌های جام ملت‌های آسیا سنگین‌ترین شکست تاریخ بحرین است.

 


 

 

این روزنامه نوشت: ایران توانست از اخراج بازیکن و همچنین ضعف فنی و روحی روانی بحرین بخوبی استفاده کند و با شش گل به برتری برسد در حالی که تیم ملی ما [بحرین] هیچ موردی برای ذکر کردن ندارد که این نقطه سیاهی در عملکرد این تیم است در حالی که نتوانست یک حمله خوب از خود نشان دهد.

 

یک نشریه چاپ پرتغال نوشت: ایران با کارلوس کی روش با 6 گل به بحرین تاخت.

روزنامه رکورد نوشت: شب گذشته تیم ایران با هدایت کارلوس کی‌روش، با زدن شش گل به تیم بحرین در ورزشگاه آزادی تهران تاخت. جدالی که در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل انجام گرفت. تیم تحت رهبری کی‌روش با این نتیجه به دستاورد بسیار مهمی در این مسیر رسید.
 
این نشریه ادامه داد: برد 6 بر صفر ایران به تیم پیروز موقعیتی خوب در صدر گروه پنجم داد و ایران را برای رسیدن به چهارمین حضورش در جام جهانی چندین گام به جلو برد.

این نشریه در گزارش خود به چاپ تصویری بعد از گلزنی آندرانیک تیموریان پرداخت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 21 / 7 / 1390برچسب:مطبوعات,روز بعد,بازی ایران با بحرین, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com